יום חמישי, 25 בספטמבר 2008

יום מסחר 25/09/08

כנראה שללמוד לסחור דומה לשוק.
יש פריצה ואז ריטסט לאזור הפריצה. משם יש אפשרות לחזור לעלות או לרדת. שינוי מגמה דורש יותר אנרגיה, אבל גם להמשיך את המגמה זה לא קל.
זה מה שאני חווה ביומיים האחרונים. המסחר שלי הרבה פחות אמוציונאלי, אבל אני מתקשה לנצל כיאות את ההזדמנויות שאני רואה ונמצא בהן.
ידעתי היום לקחת את מה שהשוק נתן במניות שהייתי, אבל כשזה עבד טוב לכיווני לא ידעתי לקחת מספיק.
זהיתי דאבל טופ בשוק ונכנסתי לונג ב SDS (הופכי ל SPY). התצורה לא התממשה ולכן לקחתי מה שיכולתי. השוק ביצע בסוף טריז - תנועת המשך למגמה - זיהיתי את זה, אבל כנראה לא עיכלתי. היה שם חצי דולר (תנועת הכניסה שווה לתוצאת התנועה).
ב JPM זיהיתי משולש מדהים. אני אוהב תצורות כאלו, אבל לצערי לא נתתי מספיק אוויר למניה ולקחתי ממנה מעט מאד, ותראו את התנועה שעשתה. הסיבה הייתה שבאותן דקות מדד הבנקים והשוק פשוט רצו למעלה בעוד JPM התמהמה. בנוסף כדי להבין מדוע היא לא זזה הסתכלתי עליה בגרף של דקה וזה פגע בשיקול הדעת.
ככה לומדים. 

אין תגובות: