יום רביעי, 3 בספטמבר 2008

יום מסחר 03/09/08



אני מרגיש קצת שהכוונות שלי יצאו מאיפוס. אני מתקשה למצוא טריידים מעניינים ואיכשהו רואה בעיקר מניות מתקנות, במקום למצוא פריצות, שבירות או ריוורסלים. אני גם מתקשה ביכולת המנטלית להמתין למימושים.
ניתוח הטרייד ב BA על-פי 4 שאלותיו של מרק קוק


מדוע נכנסתי לטרייד?
מניה מאד טכנית ונוחה למסחר. בימים האחרונים בעקבות ירידת הנפט היא פותחת בחוזקה, אבל לא מצליחה להחזיק את העליות. נכנסתי בריוורסל (אם מסתכלים על יומיים רואים זאת ברור).


מדוע יצאתי?
פארשיאל הוצע ב 25 סנט רווח כדי לנעול רווח, ללא סיבה טכנית ברורה. רבע ב 40 סנט, בגלל שהבנתי שמימשתי מוקדם ולא רציתי לפספס עוד רווח. חלק אחרון בוצע בתיקון הטכני.


האם עמדתי בחוקים?
לא עמדתי בחוקי מימוש טכניים. היעד הראשון היה בממוצע הנע ב 66.50 ומימשתי מעליו. החלק השני כבר הייתי צריך לתת לו לעבוד, לממש רבע ב 65.95 היכן שהייתה תמיכה חזקה, ואז להמתין לריוורסל. כעת היא כבר ב 65.58, בלעדיי.


מה הייתי משנה כדי לשפר את הטרייד?
סבלנות, מימוש טכני בלבד.




טרייד נוסף הוא ב BIIB

למה נכנסתי?
המניה ייצרה משלוש, חולשת המניה בדיילי וירידת השוק בתחילת היום הביאו אותי לקחת אותה לשבירה

למה יצאתי?
השבירה נכשלה והביאה כ 7 סנט. השוק החל לתקן בחוזקה מעלה. העדפתי לא להמתין לסטופ כי ראיתי את הכשלון. אחרי הקטנה, יצאתי בהפסד של כ 4 סנט.

האם שמרתי על החוקים?
לא בדיוק. הקטנתי כשראיתי שהטרייד לא עובד. חוזקת השוק גרמה לי לא לשמור חצי שני לסטופ.

מה הייתי משפר?
בדיעבד כיוון המסחר שלי היה נכון. הטעויות שלי היו:
1. נכנסתי לשורט ממש כשהשוק הגיע לתמיכה משמעותית בשלב מוקדם של המסחר ללא כיוון ברור. הייתי צריך להיות ער לזה
2. הסטופ הנכון היה בגבוה היומי ב 50.73.
3. ההתלבטות היא בין המתנה לריוורסל (שעבד במקרה הזה) לביחן הקטנת סיכון כשהטרייד לא עובד כפי שעשיתי. הבעיה הייתה שהשוק ייצר גבהים ושפלים עולים במחצית הראשונה של היום, בניגוד לכיוון המניה. זה הפריע לי לשמור על הריכוז והבטחון במגמת המניה.


Keep looking, don't settle
Steve Jobs