יום שני, 15 בספטמבר 2008

סקירת שוק 15/09/08 לפני המסחר

אנחנו אחרי יומיים של תיקון כלפי מעלה והשאלה היא האם זה רק תיקון או תחילת מגמת עליה.
התיקון מעלה נובע בעיקר מעליות בסקטור הפלדה והאנרגיה וקצת פחות הטכנולוגיה והסמיקונדקטורס - סקטורים שמשכו את השוק מטה מסוף אוגוסט.
ניתן לראות ב SPY כי נוצר higher low בטווח הבינוני, אך יש לזכור כי אנו עדיין במגמת ירידה. שני מכשולים בפניו כדי להראות חוזקה לעליות הם רמת 126.50 ויצירת  higher high מעל 128.24.
בגרף 15 הדקות ניתן לראות שקו המגמה היורד (כתום) לא נפרץ מספיק חזק כלפי מעלה. בפעמים קודמות שראינו תצורה כזו השוק נכשל בפריצה מעלה.
ה Q'S עדיין יותר חלש ונסחר בריינג' צר, כיוון שהתיקון בסקטור הטכנולוגיה והסמי'ס היה קל יותר. משוכות שיש לעבור כלפי מעלה הם 43.80, 44.30 וההתנגדות המרכזית ב 46.00. 

4 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

איתן ראיתה את הגפ דאון הענק שיש שעה לפני המסחר שמעת על הבנקים הקורסים הניתוח שלך קצת לא מחובר היום אם להיות עדין ואם כבר אתה מנתח אז שעה לפני המסחר תראה איך השוק פותח ותסיף את זה לניתוח זה יתן לך תמונה יותר ברורה

איתן אמר/ה...

שלום לך אנונימי
כפי שאפשר לראות הניתוח בוצע בבוקר בשעה 10:00, עוד לפני שהחלו הפירסומים באתרי האינטרנט על הקריסות השונות.
למרות הקריסות, אני עדיין חושב שהניתוח רלוונטי. נקודות ההתנגדות המצויינות הן רלוונטיות גם כשהשוק קורס כמו היום.
אני מנתח את השוק גם כאשר אני מתיישב לסחור בערך ב 15:30, וכך צריך לעשות כל סוחר.
הניתוח המאוחר מוסיף לי ניואנסים עדכניים יותר למה שהכנתי בבוקר.

איתן אמר/ה...

אני קורא את שכתבתי וציינתי כי השוק לא הצליח לפרוץ את קו המגמה היורד, כך שרוב הסיכויים נשארו לכיוון מטה. מה שקרה.
חדשות עוקבות בדרך-כלל אחרי מחיר. כמובן שירידה כזו לא הייתה צפויה, אבל עצם זה שמדד הבנקים לא עלה עם השוק היה צריך להחשיד.

אנונימי אמר/ה...

הדיבורים על הבנקים וAIG רצו חזק כל הסוף שבוע זה היה די ברור שהם יהיו הגורם שיניעו את השוק היום אז בגדול הירידה היתה די צפויה לגבי העוצמה את זה יותר קשה לחזות