יום ראשון, 14 בספטמבר 2008

יום מסחר 12/09/08

התאוששות קלה מיום המסחר הקודם, אבל עדיין לא כשירות מספקת.
אני משתף בטרייד ב BA שבו לא תיפקדתי טוב כדי ללמוד ממנו.

למה נכנסתי לטרייד?
מניה במגמת עליה יפה ביומיים האחרונים, שוק עולה ומבצע ריוורסל חזרה למגמה. נכנסתי לריוורסל של המניה ב 62.25 וסטופ ב 62.05.

למה יצאתי?
ניתן לראות כי הריוורסל של השוק היה קצר יותר מזה של המניה. אני נכנסתי ויצאתי בנר שיצר דוג'י. השוק היה מהיר והחלטי בריוורסל ואילו המניה לא.

האם עמדתי בחוקים?
לא. במקרה כזה שהמניה לא פרצה מיד הייתי צריך להקטין כמות בכניסה ולהמתין לריוורסל. לבסוף המניה בחנה את הסטופ ועשתה תנועה חדה מעלה.

מה הייתי עושה אחרת כדי לשפר את הטרייד?
אני מזהה כאן שני אלמנטים. ניסיון וחוסן מנטלי. בצד המנטלי הייתי חלש. ציפיתי כי המניה תתנהג בדיוק כמו השוק וכשזה לא קרה נבהלתי ומיהרתי לצאת. הניסיון היה מאפשר לי לדעת כי צדקתי בניתוח הטרייד ובתוכנית העבודה. למניה יש מגמת עליה חזקה ורציפה, כמו גם לשוק. הייתי צריך להבין כי המניה תעקוב בסופו של דבר. האופציה של הקטנת כמות והמתנה לסטופ הייתה יכולה להיות הדרך הטובה במקרה זה.


תגובה 1:

אנונימי אמר/ה...

מניות - מידע על מניות ישראליות, מדדי מניות והשקעות במניות בבורסה