יום שלישי, 2 בספטמבר 2008

יום מסחר 02/09/08

חודש חדש החל היום. המטרה ממשיכה להיות לעבוד נכון טכני, להגדיל סבלנות וחוסן מנטלי.
היום הרווחתי בחטא. כלומר לקחתי טריידים לא טובים והרווחתי מהם וזו בעיה.
לקחתי מניות חזקות לסגירת גאפ, דבר שעשיתי בעבר ואינו מומלץ. התנועות קטנות, אם בכלל, ואיטיות והסיכוי לצאת בסטופ גדול מהסיכוי להרוויח.
גם המימוש שלי היה יותר אמוציונאלי מאשר טכני, אבל ידעתי להמתין לסטופים.
סך הכל, יש עבודה החודש.
אני מצפה לה בשמחה
אתה חייב לדעת לשלוט על עצמך. אינך יכול לתת לרגשות להתערב בשיקול הדעת
וורן באפט

3 תגובות:

Tomer אמר/ה...

בהצלחה בחודש החדש, בלוג נחמד, אני אקפוץ לביקור בבלוג שלך מידי פעם.

אהה ואם בא לך תיראה את הבלוג שלי
http://trader-ghost.blogspot.com
תומר

אנונימי אמר/ה...

כמו שאתה מוצא סטופ טכני ואתה עומד בו תנסה למצוא במניה שעובדת התנגדות בכסף ותחליט שרק שם אתה ממש לי זה מאוד עוזר אני לוקח ככה 20-30 כל פעם ולפעמים יותר

איתן אמר/ה...

צודק לגמרי אנונימי. זה מה שאני עושה.
מנטלית אני הולך ומשתפר בהגעה לשם.
תודה