יום שני, 8 בספטמבר 2008

יום מסחר 08/09/08


יום מהנה מאד מבחינתי. השוק היה נוח למסחר, עבד לפני קווי תמיכה והתנגדות ברורים ועד כה מחזיק במגמת ירידה.
פולסון לא מצליח עד עתה להחזיק את השוק למעלה.
עבודתי המנטלית הייתה טובה יותר היום. שמתי לב כי לא לכל הטריידים אני מגיע באותו ריכוז (ביפנית קוראים לזה INEN), וזה משפיע. אני צריך לחדד את זיהוי התחושה ובאותם רגעים להימנע מלסחור. כי גם טריידים מרוויחים אני לא מנהל טוב במצב כזה.
מצב זה מושפע מהבנתי את השוק ברגע נתון (מה אני צופה שיעשה), מהטרייד הקודם (מרוויח או מפסיד לשניהם יכולה להיות השפעה קטלנית על שיקול הדעת), ופעמים רבות גם דברים שנאמרים בחדר המסחר אליו אני מחובר ומוציאים אותי מהריכוז (לדוגמא, דעה מנוגדת לשלי על כיוון השוק הצפוי). 
לי מאד חשוב להיות זה שמקבל את ההחלטות במסחר שלי, ועל-פי שיקול דעתי. דעות מנוגדות (שלעיתים נכונות ולעיתים לא) מפריעות לתהליך קבלת ההחלטות שלי. אני מעדיף לטעות כי צפיתי לא נכון, מאשר כי קיבלתי את דעתו של אחר.
להלן מספר טריידים שסחרתי היום:
AKAM מתחת ל 19.47 היה סקאלפ של פארשיאל וחצי שני בכניסה כיוון שהשוק ביצע תיקון קל מעלה. בעקבות נר ההיפוך החלטתי לא להמתין לריוורסל. ב AKAM גם זיהיתי בר פלג נפלא ב 19.22, אך כיוון שמנטלית לא הייתי כשיר, לא ניצלתי את הטרייד כמו שצריך
BA הסתכלתי עליה כל היום. אני אוהב אותה, היא טכנית מאד וקלה יחסית למסחר. נכנסתי בבר פלג מתחת ל 62.55
SPY נכנסתי לשורט בתחילת היום. לקחתי פארשיאל ורבע בירידה הראשונה ויצאתי מרבע בכניסה 127.70, קצת מלחץ ובעיקר בגלל שעדיין לא היה כיוון ברור והשוק היה עלול לסטור לי בפנים.

אין תגובות: