יום חמישי, 19 ביוני 2008

יום מסחר 19/06/08


כשירות מנטלית היא המפתח למסחר נכון. גם היום נתתי לרגשות להכתיב את הקצב וזה השפיע על התפקוד שלי.
ביצעתי היום 4 טריידים, שלושה מופסדים. נשארתי בתוך הגבלת ההפסד שקבעתי מראש.
לצערי לא עבדתי טכנית נכון, גם כאשר הפסדתי וגם כאשר הרווחתי. על כן הפסדיי היו גדולים ורווחי קטנים. הרגשות שלטו במסחר.
העלתי שקף של PTEN בה סחרתי היום. נראית מצויין מעל 34.41 בדיילי (גרף עליון). ממוצעים נעים עולים, מגמה יפה, התכנסות לפריצה. בגרף התוך יומי ניתן לראות כי נכנסתי בטריגר (קו לבן קצר), אך במקום לחכות לסטופ ב 34.00 נלחצתי ויצאתי ב 34.18.
עבודה טכנית נכונה ושליטה ברגשות היתה מאפשרת טרייד יפה.

תגובה 1:

אנונימי אמר/ה...

איתן, זה שמניה נותנת סט-אפ ביומי, לא אומר שום דבר לגבי התוך יומי שלה. במקרה של PTEN אני לא מצליח לראות כמעט שום דבר שהיה גורם לי להכנס לטרייד במניה הזו (אבל זה מאוד סובייקטיבי כמובן).
אני יוצא מנקודת הנחה שאתה בוגר הקורס של מאיר ברק וששם צורת העבודה העיקרית היא מבוססת גרף יומי, אבל הייתי מציע לך לנסות ולהתפתח דווקא בסגנונות אחרים שמתאימים יותר למסחר יומי (הבלוג של TRADER X, או WALL ST WARRIOR יהיו נקודות התחלה טובות).
בהצלחה!