יום שלישי, 10 ביוני 2008

יום מסחר 10/06/08

אין ספק כי מנטלית מסחר יומי הוא אחד האתגרים היותר קשים שלקחתי על עצמי.
אני משקיע שעות על גבי שעות בבקרים לחיפוש מניות וניתוח טכני של השוק ומדדים ולבסוף נכנס ל 3 טריידים שנראים טוב וכולם מתקנים נגדי.
אמנם עמדתי בסטופ, כפי שהתחייבתי לעצמי, אך לפתוח את היום בהפסד מוציא אותי משיווי משקל.
בהחלט נקודה לעבודה.
אני תוהה איך אני צריך להמשיך מכאן.
  • ברור לי כי עליי להתאים כמויות טוב יותר. במהלך התקופה ירדתי ל 100 מניות כדי לא להיבהל מהפסדים. הבעיה הייתה שלא היה מדרוג סיכונים וכך בכל מקרה טריידים כושלים כיסו על ההצלחות. לבסוף העלתי כמויות. אני צריך להתאזן בין 100-400 מניות לטרייד על-פי הסיכון.
  • עליי לעבוד על קריאה טובה יותר של מניות. אני מרגיש כי אני צריך ללמוד לשלב טוב יותר בין התנהגות השוק לבין התנהגות מניות ספציפיות. פעמים רבות אני מזהה טרייד טוב, אך חושש להיכנס, כי השוק נראה לי נתמך ואז השוק פורץ והמניה לא או שהמניה פורצת לפני השוק ואז אני חושש לקחת אותה.
  • אני צריך להיגמל מריוורסלים קטנים של 10-20 סנט. בסופו של דבר אני מפסיד בהם יותר מאשר מרוויח.

תגובה 1:

אנונימי אמר/ה...

היי איתן,
היומיים האחרונים היו מאוד קשים עבור הסוחר היומי, אחרי כל תנועה בשוק בא תיקון גדול יחסי, בעיקר כל מחצית הראשונה של יום שני. בימים כאלה בדרך כלל נתפסים הסטופים עוד לפני הפארשיאל, המטרה ביום כזה היא למזער נזקים.

אלן.