יום חמישי, 5 ביוני 2008

יום מסחר 05/06/2008

היום יום קצר עבורי.
המלחמה הגדולה של סוחר היא מול עצמו. צריך לדעת מתי לשבת על הידיים.
שתי מניות שנכנסתי אליהן וכאשר תיקנו יצאתי מהן ולא המתנתי לסטופ והן עבדו לבסוף הן
  • CMCSA>22.72 הקדמתי כניסה ב 22.70, סטופ ב 22.50. תיקנה עד 22.53, אני יצאתי ב 22.56
  • C>22.33 התקשתה לפרוץ, והקטנתי כמות בכניסה. בתיקון ירדה עד 22.25, יצאתי ב 22.30
    סבלנות, תוכנית מסחר, סטופים מוגדרים ולחכות להם.
    אם להפסיד בטרייד אזי בצורה טכנית בלבד, ולא אמוציונלית.

    מחר יום חדש.

7 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

איתן למה הקדמת כניסה ב cmcsa?
מסוכן מאוד לעשות את זה ועוד בשביל מה 2 סנט?

אלן.
alanp1@bezeqint.net

Traderon אמר/ה...

We all know what we are doing wrong, but keep doing it again and again. Make a rule - once a stop is placed - your'e only watching it taking you out !!! don't ever touch it. try that

איתן אמר/ה...

תודה על התגובות
אכן הקדמת כניסה עבור שני סנט היא לא לעניין, למרות שידעתי שהיא תעבוד (ועם זאת, הסיכוי לפני הפריצה קטן יותר והסיכון גדול יותר).
לדעתי הבעיה הגדולה יותר היא שלא עמדתי בסטופ.
זו בהחלט נקודת עבודה בשבילי

אנונימי אמר/ה...

איתן לא התכוונתי לטרייד הזה ספציפי אני חושב שכניסה לפני חציית טריגר זה מאוד מסוכן ולא כדאי, רבים המקרים בהם מניות שלא מצליחות לפרוץ טריגר, מבצעות תיקון משמעותי. אני יודע שיש כאלה שעושים זאת על מנת להבטיח שהם יקבלו את הסחורה, אבל במערכת מסחר בעלת ביצועים מהירים הסיכוי שלא תקבל את הסחורה קטן מאוד.
מאז שעברתי ל tradestation זה כמעט לא קורה וגם ה slippage קטן מאות.
בקשר לסטופ, אצלי הסטופ הוא לא קדוש! אם אני רואה סימנים ברורים לזה שהטרייד לא הולך לעבוד אני לא נכנס עם הראש בקיר אני חותך. אבל חשוב לציין הסיבה לצאת לפני הסטופ חייבת ליהיות הסיבה שציינתי ובשום פנים ואופן מניע מנטאלי כמו פחד או העדר סבלנות

אנונימי אמר/ה...

בקשר לtradestation מערכת הפעלה שם נוחה כמו colmex?

אנונימי אמר/ה...

לאנונימי שלום,

אני לא נוהג לתקשר עם אנונימים אם אתה רוצה פרטים לגבי tradestation כתוב לי למייל.
אלן.
alanp1@bezeqint.net

אנונימי אמר/ה...

מידע על מניות, מדדי מניות והשקעה במניות בבורסה לניירות ערך