יום שני, 2 ביוני 2008

יום מסחר 02/06/08

היום השוק ביצע תנועה חדה מטה. ה SPY ירד (נכון לשעה 19:00) באחוז או 1.38 דולר.
לצערי לא הצלחתי לנצל ממונטום זה.
היו לי טריגרים מוכנים, אך רובם בלונג והם לא עבדו.
מצאתי עצמי מסתכל יותר מידי על מניות "שהבאתי מהבית" במקום להסתכל על השוק ולהגיב אליו.
שלוש נקודות בלטו היום בהתנהגותי המנטלית:
1. לא השכלתי לנצל תנועות ארוכות של מניות - מיהרתי לצאת
2. כיוון שלא הצלחתי למצוא מניות נכנסתי להרבה סקאלפים. חלקם עבדו יפה מאוד. המחיר במקרה כזה הוא תשלום עמלות יחסית גבוה על תנועות יחסית קצרות.
3. הפחד להפסיד כסף ממשיך להשפיע על שיקול הדעת שלי ומקשה עליי לתת לטריידים לנשום.

לזכותי יאמר כי במניה בה אני נמצא בסווינג - WMI מעל 37.65 לא יצאתי למרות שבשלב מסויים היא תיקנה נגדי.

4 תגובות:

Traderon אמר/ה...

Great information
Good luck

אנונימי אמר/ה...

הי איתן,
כמה שאני מזדהה עם הדברים שאתה כותב!
בתחילת הדרך כל הזמן עבדתי על הטכניקה. חרשתי גרפים רבים כדי למצוא טריגרים איכותיים, פיתחתי טכניקות מסחר ואיפה למקם סטופים בצורה אופטימלית. כל הזמן הרגשתי שיפור אבל לא משמעותי. קראתי המון חומר בנושא עד שהבנתי דבר אחד חשוב:
מסחר זה 90% פסיכולוגיה 10% טכניקה.
את הטכניקה כל אחד יכול ללמוד בקלות יחסית, ההתמודדות נגד עצמך היא הבעיה.אז התחלתי לעבוד על עצמי בעיקר בקטע הפסיכולוגי ואז הגיעו גם התוצאות.
בהצלחה,
אלן.

Muhammad אמר/ה...

שלום .
חשוב לציין שהבלוג מעניין קודם כל .
ודעתי שרוב שהטריגרים שבאים איתם ליום מסחר מסוים הם לא יצליחו כמו טריגרים תוך יומיים במטרה לנצל תנועה חדה בשוק או טריגר מעניין במנייה שנראת טוב באינטרא דיי .מהשאני עושה שהטריגרים שהכנתי אותם מראש לא עבדו -המנייה דשדשה - אני משאיר אותם אצלי ביומן ולרוב אחרי יום או יותר המניה מגיעה לטריגר ועובדת יפה .

אנונימי אמר/ה...

מניות טבע