יום שבת, 30 באוגוסט 2008

סיכום חודש אוגוסט

חודש אוגוסט הוקדש כולו לשיפור יכולתי המנטלית לעמוד בתוכנית המסחר שלי. המאמץ הוא עצום בשעות המסחר ומחוצה להם - לא לפעול על-פי הרגש, לחשוב לפני הפעולה וגם דימיון מודרך - לדמיין כיצד אנהג במצבים שונים, כאשר הטרייד מצליח או נכשל, כדי שבזמן אמת אעמוד בתוכנית המסחר שלי (ראו עוד על הטכניקה באתרים מומלצים העוסקים בפסיכולוגיית ספורט).
כמובן, יש עוד מקום רב לשיפור, אבל ראו את הנתונים. וכאן עולה לי חיוך קטן וטפיחה על השכם. במחצית השניה של החודש אמרתי לעצמי זהו, תעשה זאת כבר כמו שצריך, שינסתי מותניים ונדבקתי לתוכנית כמיטב יכולתי. ועכשיו כשאני מסכם את הנתונים אני רואה (את מה שהרגשתי) חל שיפור.
אחוז הטריידים המורווחים עלה במחצית השניה ל 66% והפער בסנטים בין המורווחים למופסדים גדל (ראו בהשוואה למחצית הראשונה ולסיכומים בחודשים הקרובים). אמנם לא היו ביג ווינרים, אבל זה צעד גדול קדימה. העבודה כמובן לא תמה.
אסיים במשפט שאהבתי של אברהם לינקולן

If I have eight hours to chop down a tree, I would spend six hours sharpening my axe

4 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

היי איתן,
אחלה שיפור בחצי השני של אוגוסט,האם העלת את כמות המניות שאתה לוקח בטרייד.
הרבה בהצלחה

איתן אמר/ה...

תודה רבה
לא העלתי. אני עדיין לא חושב שזה הזמן.

אנונימי אמר/ה...

הי איתן,
האם הקישור לקטע וידאו שהמלצת כרוך בהרשמה ותשלום.
תודה מראש.

איתן אמר/ה...

היי
יש שם הרשמה. אין תשלום על ארבעת הסרטונים המוצגים.
האתר מציע עוד חומר לימודי בתשלום. אני לא בדקתי אותו.
מתוך 4 ההרצאות ללא תשלום ראיתי שלוש ומרק קוק היא המעניינת ביותר