יום חמישי, 14 באוגוסט 2008

יום מסחר 14/08/08

אחרי היום הקשה אתמול, היום הרבה יותר טוב.
מנטלית התגברתי על אתמול ותפקדתי היום בקור רוח, אבל לא חף מטעויות.
חידוד של הבעיה המרכזית: יותר קל לי להמתין לסטופ מאשר להמתין לפני מימוש. זה שוחק את הרווחים שלי כיוון שאינני מנצל מספיק טוב את תנועת המניות הטובות. אני מאמין כי הניסיון הוא המוטיב העיקרי כאן.

די שחקתי את הרווח שלי היום בכמה ניסויים - לקחת תיקון מטה במניות עולות בשוק עולה לא עובד, גם אם התצורות נראות נפלא. ציטוט מאת Michael Shopshire :
you can work toward your goal every day, day after day, and in the end, you will achieve your goals. Perhaps you will make more progress on some days than others, but what is most important is that you never give up and spend every day working toward your goal. That's what it takes to develop the proper mental edge for trading. Developing the proper mental edge is a
process that takes time. It's a result of gaining the wealth of experience you need to succeed.

7 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

שמע, אני קורא את הפוסטים שלך ומבקש לדעת האם הנך בעל משפחה? הסיבה לשאלתי היא מכיוון שהעובדה שאני בעל משפחה מונעת ממני להכנס לתחום, שהרי העיסוק בו מחייב אותי להפנות כל המשאבים לפעילות זו (היינו להתפטר מהעבודה) ולהפנות כל סכום הפיצויים לחשבון בחו"ל. במצב זה, קיים צורך למשיכה חודשית של סכומים לצורך קיום המשפחה מה שגורע מהחשבון החודשי לצורך פעילות יומית. כמו כן, קיימות קושיות בנושא היבטי המס שאף אחד אינו מוכן לתת עליהם את דעתו.
מה דעתך?

אנונימי אמר/ה...

אנונימי אם יש לך 30,000$ ושנתיים זמן השקעה ללא רווחים ובמקרה הריאלי הפסדים כנס לתחום.
רם

אנונימי אמר/ה...

ומס הכנסה, חביבי, מה איתו?
אני הבנתי שבנושא הזה כולם טומנים הראש בחול ו/או מחפשים פתרונות יצירתיים, הכל על מנת לא לשלם המס במלואו (לא חשוב שבמשך שנתיים, גם לא מקבלים מגיני מס או זיכויי מס בגין הפסדים)...
את זה כל מעבירי הקורסים למיניהם לא מציינים.רק את האפרות להרויח כסף קל בתום ההתמחות...

אנונימי אמר/ה...

DON'T QUIT YOUR DAY JOB

אין דבר כזה לעזוב את העבודה בשביל לפתוח קריירה במסחר יומי מבלי לדעת אם אתה כלל מסוגל להרוויח, זה יפגע בך בצורה קשה ביותר, בוודאות. על אחת כמה וכמה אם יש לך משפחה לפרנס.

מעבירי הקורסים למיניהם: אינם (אינם, אינם, אינם באותיות קידוש לבנה, אינם) סוחרים! ולכן אינם מסוגלים ללמד אותך להוציא רווחים מהשוק, לא משנה עד כמה מצגם משכנע. תמשיך לעקוב אחרי ידידנו איתן בבלוג. האפשרויות הן שתיים:
1. הוא ימשיך לכלות את כל הונו בצורה המקושקשת והאקראית שהוא סוחר עכשיו (ללא כוונה להעליב) תחת שרביטה של תעשיית האשליות, תוך כדי שהוא משכנע את עצמו שהוא משתפר ולומד.
2. הוא יבין את הבלוף הגדול, יתנתק מכל שירות איתות וחדר ויצא לדרך עצמאית. ואולי, אולי אז הוא יצליח.

מס הכנסה: לא קיבלת תשובה כי:
א- שאלת אנשים שמעולם לא היו להם רווחים, ולכן נתקלת בהתפתלויות והתחמקויות אך לא בתשובה.
ב- בניגוד למשקיע,סוחר משלם מס הכנסה רגיל.

אנונימי אמר/ה...

אני מוכן לשלם 20% מהרווחים למס הכנסה והעיקר לראות רווחים אני אחרי שנה וחצי של מסחר והפסדים מתחיל לראות את האור בקצה המנהרה .מכווןשהתחלתי ללמוד ברצינות את הנושא עם ספרות ואתרי אינטרנט שונים,אחד למיליון יכול להרוויח כסף בסיום הקורס כל שאר 999,999 יפסידו וכמו שא.י אמר פתח לעצמך שיטה עצמאית תסחור על הנייר ורק אחרי שאתה בטוח שתרוויח נסה בדמו או כמויות קטנות.
רם

איתן אמר/ה...

שלום אנונימי,
בנוגע לשאלות הקשורות למס, אני מציע לפנות ליועץ מס. אני לא אוכל לעזור בזה.
וכן, אני בעל משפחה. ובהחלטה מושכלת החלטנו אשתי ואני, להפנות סכום כספי מסויים כדי להגשים את המטרה.
כמובן שההצלחה לא מובטחת, אבל זה לא אומר שלא צריך לנסות ולעשות את הטוב ביותר להצליח.
בקשר לשאר התגובות (מאנונימי אחר) אני מבטיח לפרסם רשומה עם דעתי המוצקה בנושא על יכולת הצלחה או כישלון בתחום הזה וכן דעתי על סוחרים המחזיקים בית ספר למסחר.

אנונימי אמר/ה...

איתן, האם הנך עובד בעבודה נוספת?