יום רביעי, 27 באוגוסט 2008

יום מסחר 27/08/08

השוק מתקשה למצוא כיוון ברמה היומית.
אני ממשיך להתמודד עם אותה בעיה. אמנם אני משתפר, אבל עדיין...
אני מוצא עצמי בנקודות שבהן שיקול הדעת שלי מתנדף מהחלון.
מעניין הוא שאני בוחן כל העת האם להמתין לסטופ והאם להמתין למימושים גדולים יותר ישתלם יותר מיציאה מוקדמת ומימוש מהיר ואני מוצא באחוז מאד גבוה שהתשובה היא כן
על מנת לעמוד בתוכנית המסחר צריך רמת ריכוז ושקט מאד גדולים. חובה שלסוחר יהיה בטחון עצמי בפעולותיו כדי לעמוד בתוכנית העבודה שלו, ומאידך חייבת להיות גמישות מחשבתית ויכולת לזהות מתי התנאים שהובילו לטרייד השתנו.
אני עובד על זה. אני ממש כופה על עצמי את הסבלנות וההמתנה. זה משתלם.

The secret of making something work in your life, is first of all, the deep desire to make it work; then the faith to make it work; then to hold a clear, definite vision in your consciousness and see it working out step by step, without one thought of doubt or disbelief
Eileen Caddy

אין תגובות: