יום שלישי, 26 באוגוסט 2008

יום מסחר 26/08/08

אני משקיע הרבה מחשבה, זמן, ריכוז ומאמץ על-מנת להתגבר על הדחף לממש מוקדם מידי או לצאת לפני הסטופ.
היום זה סוףסוף הצליח לי.
מומלץ מאד להיכנס ל INO TV ולראות את ההרצאה של מרק קוק ׂ(MARK COOK). ההצלחה שלו באה אחרי הרבה עבודה קשה וניתוח קפדני של כל טרייד שביצע.
הנה שאלות אותן צריך סוחר לשאול בכל טרייד על-פיו:
  • מדוע נכנסתי לטרייד הספציפי?
  • מדוע יצאתי היכן שיצאתי?
  • האם עקבתי אחר חוקי המסחר שלי?
  • מה הייתי יכול לעשות אחרת?

ראו גם לינק לראיון איתו באתרים מומלצים בבלוג שלי.

4 תגובות:

מרק גלזין אמר/ה...
תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.
איתן אמר/ה...

אני שמח מרק
גם אני שאבתי ממנו המון

אנונימי אמר/ה...

שכחתם להודות לי
רם

אנונימי אמר/ה...

לאיתן שלום
אוהב לקרוא את הבלוג שלך.כנה ואמיתי.
גם אני מתמודד עם אותן בעיות.אם תוכל לתת קישור להרצאה אודה לך.
ודרך אגב איך אתה מצליח לצלם את הגרפים ולהוציא אותם מהקולמקס?אודה לך אם תסביר תודה