יום חמישי, 31 ביולי 2008

סיכום חודש יולי

3 חודשים אני סוחר כל יום ואין ספק שזו אחת המשימות היותר קשות שלקחתי על עצמי, וכבר עמדתי בכמה אתגרים בחיים.
האתגר הגדול הוא לפתח את הניסיון בקריאת תנועות השוק והמניות.
ללמוד את התצורות ומהן התצורות בעלות הסיכוי הגדול יותר לעבוד.
לפתח סבלנות לעמוד בסטופים; לממש במקום הנכון; לא להיכנע לפחד
ללמוד לעבוד טכנית; ללמוד כיצד מניה נושמת כשהיא נעה;
לפתח בטחון.

3 תגובות:

Asaf Yadid אמר/ה...

בעיות:
אתה אוהב לקחת ריוורסלים וסטטיסטית זהו טרייד קשה מאוד, במיוחד למתחילים

אני לא רואה אצלך התמקצעות. הכוונה - אין איזשהו מכנה משותף בין הטריידים שלך. תמצא לך 2-3 תבניות שסטטיסטית מצליחות לך ותסחור רק אותן עד כדי הבנה מוחלטת שלהן ואפשרות להוציא מהן כסף באחוזים גבוהים. אל תתפתה לקחת טריידים שלא קשורים לאותן תבניות שבחרת גם אם זה "יעלה" לך באי מסחר ביום מסוים.


נקודות חיוביות:

אתה מגלה הבנה לגבי איפה היו הבעיות שלך (אבל מצד שני אתה לא מצליח לצאת ממעגל הקסמים שיגרום לך להפסיק לחזור על אותן הטעויות). לדעתי, תנסה לפרק את זה לגורמים, הכן רשימה עם נאמר 5 נקודות עיקריות ונסה להתמודד עם כל אחת מהן בפעם אחת. כאשר תצליח להתגבר באופן מוחלט על בעיה מסויימת, עבור לבעיה הבאה וכן הלאה. נסיון להתמודד עם כלל הבעיות בו זמנית גורם לך כנראה לאבד את הפוקוס ולחזור על אותן הטעויות שוב ושוב בהזדמנויות שונות. העניין הוא לאמן ולתרגל את המח שלנו לבצע את אותן הפעולות באותם מצבים.
בהצלחה!!!

איתן אמר/ה...

אסף
אני מעריך את תגובותיך בבלוג. תודה.

אני כן חווה התמקצעות, אולי היא נראית איטית כי אני משתף מידי יום ולרוב בוחר לשתף דווקא בטריידים הבעייתים מהם ניתן ללמוד. נכון אבל שדרכי עוד ארוכה ובעייתי הגדולה היא מנטלית. כי אני מזהה טריידים טובים אבל לא מתפקד מספיק טוב.

אני מתחיל להתכוון על תצורות ספציפיות. לדוגמא אקח מניות שבגרף היומי הן לפני פריצה שבירה וכך גם בתוך יומי. מניה ששוברת/פורצת בתוך יומי, אבל בגרף היומי היא באמצע ריינג' אני לא לוקח.
אני גם אוהב ריוורסלים ומבין אותם. אני מתחיל להימנע (וכאן רוב הבעיות שלי)מתנועות המנוגדות לשוק.

הבעיה המרכזית עימה אני הולך להתמודד כעת היא עבודה טכנית ועמידה בסטופים. אם צריך אדביק ידיים לישבן .

Asaf Yadid אמר/ה...

איתן, כשאני משתמש במונח "התמקצעות" אינני מתכוון להיותך מקצועי או לא. הכוונה בהקשר הזה הוא לחזור על אותה פעולה שנותנת לך אחוזי הצלחה גבוהים שוב ושוב. מקריאה של הבלוג שלך אני לא מצליח למצוא מכנה משותף שמקשר בין רוב הטריידים שלך.