יום חמישי, 10 ביולי 2008

יום מסחר 10/07/08

מסוכן לומר זאת אבל אני מרגיש שעברתי שלב. אופוריה אין.
3 הנקודות שכתבתי אתמול עדיין תקפות וזה השלב הנוכחי: עבודה טכנית, קור רוח וסבלנות ועד 3 טריידים ליום.

שתי טעויות קריטיות שעשיתי היום אחרי שהרווחתי בטרייד הראשון היה להיכנס לשני טריידים בו זמנית, דבר שגרם לי לא להתרכז באף אחד ולכן מהראשון יצאתי במחיר הכניסה (במקום להרוויח חצי דולר) ומהשני בהפסד קטן (במקום להרוויח).

ההתמודדות עם שלושת הנקודות הללו ושמירה על חוקי המסחר שהגדרתי לעצמי (ראו רשומה מה 15/6/08) הם בראש מעייניי כעת.

ב FRE אליה נכנסתי בשורט בתחילת המסחר ידעתי מה לעשות טכנית, אבל איבוד של קור רוח מנע ממני רווח של דולר וחצי ולהסתפק ב 30 סנט. מהפסדים לומדים הכי טוב בשוק.
נכנסתי מתחת ל 8.60 עם פארשיאל של 30 סנט. בירידה החזקה ל 7.77 לא לקחתי עוד חלק כי האמנתי שתוכל לעשות יותר. היה לי סטופ טכני ב 8.61 והמניה הגיעה רק ל 8.58, אבל איבדתי קור רוח ויצאתי ב 8.45. היא המשיכה עד 6.80 בלעדיי.


3 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

איתן,

עצה אישית לי אליך,
אל תקבל החלטות בדקות הראשונות של המסחר על סמך ברים של דקה, זה מסוכן מאוד ובמיוחד במניה מתרסקת כמו FRE.
אני נכנסתי למניה מתחת ל-8.00 על סמך ברים של 5 דקות והמניה לא סיכנה אותי לרגע, ביחד עם הירידה של השוק.
נכנסת לטרייד אחרי 3 דקות של מסחר שעדיין אין כיוון לשוק במניה תנודתית מאוד.
אני מציע לך להוסיף כלל לרשימת הכללים שלך, לא להיכנס לשום טרייד ב- 5 דקות הראשונות, תן לתצורות להיבנות, לך על הבטוח. אל תתן לחמדנות בהתחלה להשתלט עליך. אל תסתכל בצער על טרייד שעובד ולא נכנסת אליו בהתחלה.

איתן אמר/ה...

תודה גיל. אכן יש משהו בדבריך.
הכניסה שביצעתי הייתה נכונה למניה מתרסקת כזו, לדעתי. תוך ידיעת הסיכון (שכולל הסתמכות על ברים של דקה).
גם אותי המניה לא סיכנה, למרות הסיכון שקיים בטרייד מסוג זה.

אנונימי אמר/ה...

היי איתן
אנחנו לא בהכרח מתמודדים עם אותן בעיות מנטליות , אך קצב השיפור שלנו די דומה אשמח לדעת מתי אתה מתכוון להעלות כמויות ( אני סוחר עם 100,200)
תודה מראש