יום שני, 7 ביולי 2008

יום מסחר 07/07/08

לשוק מדשדש יש נטיה לגרום לך לסחור יותר ממה שצריך. אולי זו תחושה של חוסר סיפוק.
אני מסיים את היום בהפסד. מה שנקרא, שילמתי עבור ידע ואימון.
הצלחתי לסחור היום בשקט נפשי גדול יותר מפעמים קודמות ולעבוד יותר טכני.
הטעויות שעשיתי היום היו לסחור ביותר טריידים ממה שהקצבתי לי וכניסה חוזרת לשתי מניות.
אומר זאת שוב, החוקים נועדו לשמור עליי. מישהו לא מסכים? אשמח לשמוע.
אני אביא דוגמא לטרייד העיקרי שאחראי להפסדיי היום. מניית KR נראית מושלמת בדיילי מעל 29.75 (משולש עולה).
היא פרצה מיד בתחילת היום. וגם השוק מיהר מעלה.
נכון, צריך תצורה תוך יומית לפני כניסה וצריך סטופ סביר. לא חיכיתי ונכנסתי בגלל שאהבתי את התצורה היומית שלה.
המניה ייצרה נמוך ב 29.46 אני יצאתי שני סנט מעל כי חשבתי שהיא הולכת לרדת נמוך יותר. לבסוף חזרה למחיר הכניסה לפני שירדה שוב. האם יכולתי לדעת זאת? לא. אבל אם הייתי ממתין הייתי יכול לצאת במחיר הכניסה.
זה לא תמיד עובד, אבל כשאתה כבר שם זו הדרך הנכונה לפעול.