יום רביעי, 9 ביולי 2008

יום מסחר 09/07/08

אני מרגיש שדברים מתחילים להתגבש. המסחר שלי לא חף מטעויות עדיין, זה בטוח. אבל קור הרוח שלי רב יותר. קריאת המציאות מהירה יותר.
3 נקודות בהן עליי לטפל:
  • סבלנות וקור רוח
  • עבודה טכנית
  • עד 3 טריידים ביום

כתב לי "אנונימי" אתמול שהבעיות שאני מעלה חוזרות על עצמן. אז נכון. יש כאן מוטיב חזרה. אלו כנראה הבעיות המרכזיות עמן אני צריך להתמודד. אני מניח שלכל סוחר בעיות מרכזיות משלו. עם זאת בכל יום אני חש שיש שיפור והבנתי משתפרת. "קו ההתנגדות הקטנה ביותר", אם להשאיל את מילותיו של ג'סי ליוורמור, הוא להמשיך לעשות את אותן שגיאות. שינוי מגמה דורש הרבה אנרגיה מהשוק וגם מהסוחר. זה לוקח זמן וזה אפשרי. עוד אמר ג'סי ליוורמור על הנושא: "לא ביום אחד אתה לומד את כל הלקחים של כל השגיאות שלך".

2 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

dndng

אנונימי אמר/ה...

שאלה!!
בסופו של חודש מה תכלס נשאר לך
רווח נקי בממוצע של כמה חודשים?
ואחרי כמה זמן אימון ושעות עבודה מהבית?