יום שלישי, 7 באוקטובר 2008

יום מסחר 06/10/08

אני יוצא מיום מסחר זה ברגשות מעורבים.
מצד אחד, בשורה התחתונה, לא הצלחתי להרוויח כסף. ראיתי היום הרבה כסף נעשה ואילו אני בחרתי דווקא טריידים שעבדו כל-כך לאט שהצליחו לשחוק אותי בדרך. היו היום טריידים שעבדו בשניות ובדקות. הטריידים שאני הייתי בהם עבדו אחרי שעה. הצד החיובי, הצלחתי לשבת בסבלנות, עמדתי בלחצים.
אבל בשורה התחתונה המבחן היה גדול מידי, למרות השיפור שלי. באמת שלא היו לי טריידים קלים היום.
מה שהייתי צריך לעשות זה להחזיק עד סוף המסחר (או עד השעה האחרונה לפני ראלי התיקון) - עד לשינוי מגמה.
לתת למניות לעבוד בקצב שלהן.
הדוגמא הבולטת, בה אני גאה על דרך הפעולה שלי, שהיא הנכונה במקרה כזה היא RMBS.
בדיעבד הייתי יכול להרוויח בה יפה מאד, אבל מסחר מתרחש בהווה.
הכניסה הייתה מתחת ל 10.00 כאשר אני נכנסתי בטעות מעט לפני. היה לי סטופ מוגדר ולמרות שהשוק ירד היא זזה ימינה.
בשניות היא קפצה למעלה דולר. בעבר הייתי בורח בכל מחיר. כאן חיכיתי לריוורסל, בלי לחץ. ידעתי שהיא תהיה חייבת לבחון את ההתנגדות/תמיכה ב 10.20 ושם תכננתי לצאת. הגדלתי כמות בריוורסל ויצאתי לפי התוכנית. זו הדרך הנכונה לטפל במצבים כאלה. חד וחלק. באותה מידה שהיא לא שברה עד כה היא הייתה יכולה לחזור לעלות.
לקח לעתיד: בתנאי שוק קיצוניים כמו זה, כאשר המגמה ברורה והשוק לא מתקן עם המניה, היה מקום להשאיר כמות מסויימת ולראות האם המניה יכולה להמשיך מטה ולשבור את ה 10.00 ולשקול כניסה מחודשת שם.

ג'סי ליוורמור אמר:
It never is your thinking that makes big money, it's the sitting

4 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

הי איתן,
יום מסחר כמו שהיה אתמול יכנס לספרי ההיסטוריה. בתור סוחר חייביים לנצל ימים כאלה לרוב יש יומ/ יומיים טובים בשבוע ואת אותם ימים חייבים למקסם בשאר הימים " משלימים הכנסה "

גמר חתימה טובה

אנונימי אמר/ה...

קורס שוק ההון עוזר להבין מונחים בשוק ההון כמו מניות, השקעות ואגרות חוב

אנונימי אמר/ה...

מניות

מסחר יומי אמר/ה...

מסחר יומי,קורס מסחר בבורסה,פורקס,מניות בורסה,מסחר במדדים,חוזים על מדדי מניות
קורס מסחר יומי,לימודים שוק ההון,לימודי מסחר בבורסה,לימודים שוק ההון,פורקס קורס מסחר
קורס מסחר יומי,קורסים למסחר בבורסה,לימודים בורסה,לימודי שוק ההון,מסחר יומי באופציות,לימודי מסחר יומי במניות,אופציות על מדדים
מסחר יומי,מסחר און ליין,בורסה,אופציות,מסחר יומי מדדים,מסחר יומי באופציות,לימודי שוק ההון,פורקס,ברוקר,חוזים עתידיים