יום שישי, 3 באוקטובר 2008

יום מסחר 03/10/08

היום הזה היה לי חשוב מאד. ימי המסחר האחרונים היו לי מאד קשים.
היום הצלחתי לשמור על ריכוז גבוה, סחרתי בשני טריידים בלבד עם 100%הצלחה. הייתה לי הסבלנות לחכות לתצורות טובות, תזמון טוב של השוק, לתת אוויר למניה, להתאים כמות לסטופ ושקט פנימי שמאפשר לחשוב ולתפקד

C>19.50
  • למה נכנסתי? זיהיתי חוזק במניה, למרות שפתחה בגאפ דאון בגלל שהפסידה ל WFC את רכישת WB. בדרך כלל מניות שמבצעות רכישות יורדות כי בעלי המניות מפחדים מדילול ופגיעה ברווחים בעתיד הקרוב. היום זה היה הפוך. אבל כשראיתי כי המניה בוחנת את ה LOW ומייצרת תצורת קאפ, עם שוק וסקטור עולים נכנסתי.
  • למה יצאתי? הפארשיאל היה ב 30 סנט רווח כדי לנעול רווחים. למרות שנכנסתי על-פי גרף של דקה (בדקה החמישית למסחר) ניהלתי את הטרייד לפי 5 דקות. לאחר מכן מימשתי עוד חלק ב 19.69 (הרצון לנעול רווח שהיה מוטעה במקרה הזה) עוד חלק בעגול וחלק מעליו כשראיתי כי הפריצה לא מחזיקה. חלק אחרון בכניסה.
  • האם עקבתי אחרי החוקים? כן. גם הפעם יש צורך לשפר את המימוש, אבל הניהול היה טוב יותר.
  • מה הייתי משפר בטרייד? לאחר הפארשיאל מחכה ליציאה בכניסה או לתיקון בתנועת המניה כדי לממש חלק נוסף

COP>70.50
  • למה נכנסתי? סקטור האנרגיה XLE היה ממובילי העליות היום ועקבתי אחרי המניות המרכזיות שלו. הכניסה הטובה יותר הייתה מעל 70.00 במניה, אבל לא ראיתי זאת בזמן. כיוון שראיתי את החוזקה והשוק פרץ התנגדות באותו זמן נכנסתי למניה.
  • למה יצאתי? האמת שהכנתי פקודה למימוש ב 70.97 כי המניה הזו פורצת חצי דולר בקלות ותיכננתי סקאלפ בלבד. בסוף מימשתי לפני כדי לנעול רווח. עוד קצת ניסיון ואהיה בטוח בתכנון שלי.
  • האם עקבתי אחר החוקים? כן. כיוון שזה סקאלפ היה לי סטופ של כ 20 סנט. עמדתי בתיקון בזמן הפריצה. אני צריך לשפר את המימוש עדיין.
  • מה הייתי משפר בטרייד? את המימושים.
"אדם שרוצה לעשות חיל בשווקים הספקולטיביים חייב להכיר עצמו עד הסוף"
ג'סי ליוורמור

5 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

הי איתן,

איזה ממוצעים אתה שם באינטראדיי, במידה ואתה שם ema 200 האם הוא מהוות תמיכה והתנגדות מהותיים

איתן אמר/ה...

היי
אני משתמש בכל הטיים פריימים בשלושה ממוצעים - 10,50,200
ככל שהממוצע הוא ארוך יותר כך יש לו תוקף גדול יותר והוא יותר משמעותי.
בעקרון ממוצע 10 מחזיק מניה עולה/יורדת, אבל צריך לדעת כי היא מסוגלת לתקן עד ה 50. בדרך כלל כשמניה מגיעה ל 200 היא כבר שוברת מגמה.
בכל מקרה הממוצעים אינם מהווים עבורי ככלי החלטה, אלא תומך החלטה לקווי תמיכה והתנגדות, מגמה ותצורות.
בכלל, ממוצעים נעים וגם קווי תמיכה התנגדות הם אזורים בהם המניה עשויה להתמך והדגש על עשויה. לכן יש להתחשב במכלול נתונים כגון תנועת השוק, מגמה, סקטור וכדומה.

אנונימי אמר/ה...

מידע על מניות, מדדי מניות והשקעה במניות בבורסה לניירות ערך

אנונימי אמר/ה...

מניות טבע

מסחר יומי אמר/ה...

מסחר יומי,קורס מסחר בבורסה,פורקס,מניות בורסה,מסחר במדדים,חוזים על מדדי מניות
קורס מסחר יומי,לימודים שוק ההון,לימודי מסחר בבורסה,לימודים שוק ההון,פורקס קורס מסחר
קורס מסחר יומי,קורסים למסחר בבורסה,לימודים בורסה,לימודי שוק ההון,מסחר יומי באופציות,לימודי מסחר יומי במניות,אופציות על מדדים
מסחר יומי,מסחר און ליין,בורסה,אופציות,מסחר יומי מדדים,מסחר יומי באופציות,לימודי שוק ההון,פורקס,ברוקר,חוזים עתידיים